Maxima html5 WEB baneri

2021. gadā sagatavotas aptuveni 2000 animētās vienības!

Šis projekts burtiski kliedz pēc papildus skaidrojuma un plašāka izklāsta – kas tas īsti ir un kāpēc šeit ievietots. Es tiešām to saucu par vienu projektu, lai gan tā ietvaros ir veikti darbi pie kādām septiņām regulāri atkārtotām un vēl dažām atsevišķām vienreizējām kampaņām.

2021. gadā uzsāku intensīvu sadarbību ar WKND pie animētu html5 un statisko web baneru ražošanas Maxima reklāmas aktivitātēm. Pusgada laikā tika saražotas aptuveni 2000 t.s. nododamās vienības.

Maxima savās reklāmas aktivitātēs izmantoja, un vēl joprojām izmanto, vairākus preču atlaižu modeļus kuriem katram ir savs kampaņas nosaukums. Daudzas no šīm kampaņām ir tādas, kuras atkārtoti jāsagatavo reizi nedēļā. Vidēji katrā no šīm kampaņām katru nedēļu bija jāsagatavo ap 50 dažādu izmēru interneta baneru modifikācijas.

Tas lielā mērā izskaidro, kāpēc 2021. gadā man personīgajām izklaidēm un atpūtai īsti laika nepietika.

Tehnoloģija, ar kādu es strādāju, ir Adobe Animate (ex. Flash).

Pirmkārt. katram banerim pēc iepriekš sagatavota dizaina skices tiek gatavota viena t.s. oriģinālā animācija un pēc tās saskaņošanas tiek sagatavoti citi mediju plānā prasītie izmēri un valodu modifikācijas. Galu galā katrs no gatavajiem baneriem tiek formatēts atbilstoši mediju plāna specifikai. Atsevišķi tiek sagatavoti visi baneri, kas mediju plānā izslēdz animācijas iespējamību – statiskie baneri – bildes.

Ja šādas darbības jāveic regulāri – ja kampaņas ir ilgspēlējošas – tad lielu daļu no tā tomēr ir iespējams automatizēt un tikai tādejādi padarot to paveicamu, rentablu un iespējamu.

Šeit, vizuālās kārtības dēļ, esmu izvēlējies izrādīt tikai viena izmēra baneru paraugus – 1000x250px.

Tomēr kampaņu ietvaros izmēru dažādība ir satriecoši liela. Katrā kampaņā ir aptuveni 12 dažādu izmēru, tajā skaitā izteikti horizontāli vai vertikāli izkārtoti, kā arī kvadrātveida un HD izmēru html baneri.

Tas, kas burtiski “rauj nost jumtu” un sagādā neizmērojamas grūtības ražošanas procesā ir portālu tehniskie ierobežojumi. Bieži vien tie ir tik skaudri, ka bilžu kvalitāte jāreducē līdz kritiskam minimumam. Bieži vien, lai iekļautos ierobežojumos, kas tiek definēti ar failu fizisko izmēru megabaitos, labākās dizaina idejas un animācijas paliek nesasniedzamas.

  • Visu šo reklāmas materiālu dizains – WKND
  • Animācijas un formatēšana – es, Juris Bērziņš
  • Paldies! – Arnim Rugājam (AIR press) par sadarbību statisko baneru sagatavošanā

Lai arī kā es šķietami sūdzētos par ražošanas apjomu un ar to saistītām problēmām, man jāatzīst, ka šis projekts – Maxima 2021. gada interneta reklāmas materiāli – manā praksē ir bijis visu laiku jaudīgākais un nopietnākais bizness.

Man vēlreiz jāsaka liels paldies! visiem WKND projektu vadītājiem, kuri tika nodarbināti pie šīm kampaņām. Es to novērtēju – ļoti, ļoti. Ja iespēja strādāt ar šādu apjomu pavērtos vēlreiz, es būtu gatavs startēt uzreiz, nekavējoties.


Un vēl … BTW

Ja kādam, kas ir baneru izstrādātāja meklējumos un nespēj izlemt par labu vienai vai otrai kompānijai, es varu samērā droši un bez īpašas lielīšanās apgalvot, ka Jums būs grūti atrast kādu tikpat piemērotu un spējīgu šajā nozarē, kā es. Jā, jā – tiešām!

Padomājiet :)

Intereses gadījumā droši klikšķiniet uz kāda no šiem baneriem vai uzreiz dodieties uz kontaktu lapu un sūtiet man ziņu. Izskaidrošu visu, ko varu piedāvāt un došu stabilu priekšstatu par to, cik tas maksā. Pajautāt nemaksā neko.